Oh, my. I think I’ve pulled a muscle in my back.

 

詹姆斯:噢,天啊。我想我的背部拉傷了。

 

TrainerCome over here and let me take a look at it.

 

教練:過來這裡讓我看一下。

 

JamesI was on the treadmill and my back started acting up.

 

詹姆斯:我正在跑步機上,然後我的背開始不太對勁。

 

TrainerDid you get off immediately?

 

教練:你馬上停下來嗎?

 

JamesActually, no. I was on pace to run five kilometers in 30 minutes.

 

詹姆斯:事實上,沒有。我仍照著30分鐘跑五公里的速度跑步。

 

精英翻譯引用 中國報新聞網

arrow
arrow
    全站熱搜

    ests24331677 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()