close

精英翻譯社轉自https://paper.udn.com/papers.php?pname=POH0054

 

Sandra and Nick talk about their history test.

Sandra: Hey Nick, where have you been? I've been trying to call you up for a few hours, but you never answered your phone! Did you just get up?

Nick: No, I've been awake for a few hours now. I think I forgot to turn on my cell phone this morning. Come in and take off your jacket. Make yourself comfortable.

Sandra: We don't have time to chat here. Put on your jacket and let's go!

Nick: Why?

Sandra: We have that big history test to study for.

Nick: I'll study for it sooner or later. What's the rush?

Sandra: The test is in three hours!

Nick: Yikes! I forgot! We'd better get started right away. Let me call my mom to pick us up and take us to the library.

 

珊卓拉和尼克在談論歷史考試。

珊卓拉:嘿,尼克,你到哪去了?我打電話找你找了好幾個小時,你都沒接電話!你才剛起床嗎?

尼克:不,我醒來好幾個小時了。我想我早上忘記開機了。進來脫下夾克,別拘束。

珊卓拉:我們沒時間在這裡聊天了。把夾克穿上,我們快走吧!

尼克:為什麼?

珊卓拉:我們要準備歷史大考了。

尼克:我遲早會準備的,急什麼呢?

珊卓拉:考試再過三 個小時就要開始了!

尼克:天啊!我都忘了!我們最好馬上出門。我要叫我媽來接我們,送我們到圖書館。

──選自Step by Step 圖解狄克生片語:一本學會470個關鍵日常英文片語(16K+寂天雲隨身聽APP

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ests24331677 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()